Онлайн обучение ЧЗВ

За получаване на студентски имейл адрес:

За да получите студентски акаунт е необходимо да попълните формата на следния адрес:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc8uIlhMFSjwZDaTvYguXCDurx_9uX0UcCQOHwm46QCNQ8QTw/viewform

При КОРЕКТНО попълнени данни до няколко дни, на посочения от вас адрес ще получите данните за достъп.

При загубена парола или липсващи данни за достъп до студентски имейл:

При загуба на парола или в случай, че не сте получили своите данни за достъп до студентския ви акаунт, пишете на online-help@mu-sofia.bg, като посочите проблема и предоставите три имена, факултет, курс, факултетен номер и ЕГН, или снимка с ясно виждащи се данни на студентска книжка.

При проблеми с влизането в студентския имейл адрес:

Достъп от компютър:

За да достъпите вашият акаунт през компютър е необходимо да отворите предпочитания от вас браузър (Chrome, Firefox или друг), отивате на адрес: https://accounts.google.com, в полето за имейл попълвате целия имейл адрес (*@students.mu-sofia.bg), в полето за парола копирате и поставяте вашата парола. Препоръчваме ви да не попълвате паролата ръчно, тъй като е възможно да не разчетете правилно, някои от символите.

Ако срещате затруднения, направете принтскрийн на грешката, която виждате и я изпратете на online-help@mu-sofia.bg, заедно с подробно описание на проблема, имената ви и факултетен номер.

Достъп от андроид устройство(телефон, таблет)

Информация относно добавянето и използването на втори акаунт(т.е. вашият студентски имейл) можете да намерите тук:

Моля, да имате предвид, че всеки производител на телефони прави специфични промени по операционната система Андроид, спрямо своите нужди и е възможно да съществуват разлики в начина на добавяне на втори профил. За това е най добре да следвате инструкциите, които Ви предоставя Вашия телефон и тези описани от поддръжката на Google.

Възможно е да възникнат затруднения при свързването и свалянето на писма от акаунта, за което ще ви излезе съобщение. Най честата причина за това са мрежовите настройки на устройството, като на него е зададено да използва само Wi-Fi връзка.

Липсващи курсове в Google Classroom

Възможно е да бъдете добавени към дадена стая, без да получите покана за нея на вашата поща.Поради това е най добре да влезете в приложението и да проверите класовете към който вече сте добавени. За достъп до Classroom, моля следвайте инструкциите на следния адрес:

https://support.google.com/edu/classroom/answer/6072460?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=en

В случай на липсващи предмети, е най добре да се обърнете към съответните преподаватели или попитайте вашите колеги за кодовете на съответните стаи и да се опитате да се присъедините сами. Ако това не е възможно, се обърнете към съответната катедра или пойскайте информация за контакти от Учебен отдел.

Промяна на езика в Gmail

Можете да промените езика на предпочитан от вас, като следвате инструкциите:

https://support.google.com/mail/answer/17091?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=bg