Онлайн обучение ЧЗВ

За получаване на студентски имейл адрес:

За да получите студентски акаунт е необходимо да попълните формата на следния адрес:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc8uIlhMFSjwZDaTvYguXCDurx_9uX0UcCQOHwm46QCNQ8QTw/viewform

При КОРЕКТНО попълнени данни до няколко дни, на посочения от вас адрес ще получите данните за достъп.

При загубена парола или липсващи данни за достъп до студентски имейл:

При загуба на парола или в случай, че не сте получили своите данни за достъп до студентския ви акаунт, пишете на online-help@mu-sofia.bg, като посочите проблема и предоставите три имена, факултет, курс, факултетен номер и ЕГН, или снимка с ясно виждащи се данни на студентска книжка.

При проблеми с влизането в студентския имейл адрес:

Достъп от компютър:

За да достъпите вашият акаунт през компютър е необходимо да отворите предпочитания от вас браузър (Chrome, Firefox или друг), отивате на адрес: https://accounts.google.com, в полето за имейл попълвате целия имейл адрес (*@students.mu-sofia.bg), в полето за парола копирате и поставяте вашата парола. Препоръчваме ви да не попълвате паролата ръчно, тъй като е възможно да не разчетете правилно, някои от символите.

Ако срещате затруднения, направете принтскрийн на грешката, която виждате и я изпратете на online-help@mu-sofia.bg, заедно с подробно описание на проблема, имената ви и факултетен номер.

Достъп от андроид устройство(телефон, таблет)

Информация относно добавянето и използването на втори акаунт(т.е. вашият студентски имейл) можете да намерите тук:

Моля, да имате предвид, че всеки производител на телефони прави специфични промени по операционната система Андроид, спрямо своите нужди и е възможно да съществуват разлики в начина на добавяне на втори профил. За това е най добре да следвате инструкциите, които Ви предоставя Вашия телефон и тези описани от поддръжката на Google.

Възможно е да възникнат затруднения при свързването и свалянето на писма от акаунта, за което ще ви излезе съобщение. Най честата причина за това са мрежовите настройки на устройството, като на него е зададено да използва само Wi-Fi връзка.

При добавянето на акаунта могат да се появят различни съобщения за грешки. След отстраняването им, ви съветваме да изтриете от телефона служебния акаунт, след което да деинсталирате Device Policy( отваряте Play Store, в полето за търсене пишете Device Policy, избирате приложението и натискате деинсталиране) и да се опитате да добавите акаунта отново. Ако добавянето отново е неуспешно, моля, да направите принтскрийн на съобщението за грешка и да ни го изпратите с подробно описание на предприетите стъпки на online-help@mu-sofia.bg

Липсващи курсове в Google Classroom

Възможно е да бъдете добавени към дадена стая, без да получите покана за нея на вашата поща.Поради това е най добре да влезете в приложението и да проверите класовете към който вече сте добавени. За достъп до Classroom, моля следвайте инструкциите на следния адрес:

https://support.google.com/edu/classroom/answer/6072460?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=en

В случай на липсващи предмети, е най добре да се обърнете към съответните преподаватели или попитайте вашите колеги за кодовете на съответните стаи и да се опитате да се присъедините сами. Ако това не е възможно, се обърнете към съответната катедра или пойскайте информация за контакти от Учебен отдел.

Достъп до Google Classroom през Андроид устройство

След успешното добавяне на студентския акаунт на Андроид устройството, за лесен и безпроблемен достъп до Google Classroom и Meet, ви съветваме да ги инсталирате допълнително за служебния профил. За целта отивате в папката на служебния акаунт, там ще видите Play Store, с малко “куфарче” на иконата. Влизате в него, в полето за търсене пишете Google Classroom/Meet, след което ги инсталирате. Приложенията ще се появят в папката на акаунта и ще имате достъп до класните стаи на МУ-София.

Промяна на езика в Gmail

Можете да промените езика на предпочитан от вас, като следвате инструкциите:

https://support.google.com/mail/answer/17091?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=bg